Ο παίκτης pop50 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 11/11 01:38 στο ZooValley Forum: Αύξηση κατά 75% . Απαντήστε στον ZooValley και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
Μπορεί κάποιος να μου πει εάν λειτουργεί η σήμανση 75% στην ανταλλαγή δώρων; Αντάλλαξα παρτίδα παρτίδας Catch A Prize (το τηλέφωνο DECT) και δεν έχω την εντύπωση ότι η τιμή αλλάζει κατά τη διάρκεια της ανταλλαγής ...
ποια είναι η αύξηση αυτή; Δεν βρήκα τίποτα στον κανονισμό ή στα δώρα του τμήματος σχετικά με αυτό το θέμα ... χάρη στον οποίο θα φωτίσει το φανάρι μου!):
Καληνύχτα! 🙋
Σας δίνω ένα παράδειγμα:
-Μπέρασα στην τελευταία τουρνουά, το σημειωματάριο των μίνι παιδιών. Είχα στοιχηματίσει 8.460 Pts. -Στη CadoVillage δώρων CadoVillage , μπορείτε να το πάρετε για 62.100 πόντους .
-Αν αποφασίσω να το λάβω και έσωσα πολλά σημεία αν έπρεπε να το αγοράσω. -Αν την ανταλλάξω. MadWin μου προσφέρει MadWin Pts για να συσσωρεύσω το γατάκι μου και όχι 62.100 Pts, την πραγματική αξία στο κατάστημα. Αυτό είναι το σημάδι που αναφέρθηκε παραπάνω.
Αυτό συμβαίνει για όλα τα δώρα που κερδίζονται στον ιστότοπο. Μπορείτε να τα ανταλλάξετε αλλά σε χαμηλότερη τιμή από την αγορά. ( DreamCard ποσό DreamCard )
Έχετε ένα καλό βράδυ 🍸
Ημερομηνία έκδοσης του μηνύματος 06/01/2011 19:26:42
είναι στην πραγματικότητα η ανταλλαγή δώρων που κερδίζονται σε σημεία, ένα όφελος που σχετίζεται με το DreamCard . Οι ιδιοκτήτες ενός Diamond DreamCard επωφελούνται από μια προνομιακή συναλλαγματική ισοτιμία, που είναι αυτό που ο claudie92 καλεί το ασφάλιστρο!
Το Διαδίκτυο "
Ημερομηνία έκδοσης του μηνύματος 05/01/2011 19:42:16
ποια είναι η αύξηση αυτή; Δεν βρήκα τίποτα στον κανονισμό ή στα δώρα του τμήματος σχετικά με αυτό το θέμα ... χάρη στον οποίο θα φωτίσει το φανάρι μου!):
Γεια σας το πρόβλημα δεν έχω πλέον πρόσβαση στα δώρα μου και δεν έχω ανακτήσει τα σημεία που τέθηκαν σε παρτίδες ή δεν είχα έλθει ευχαριστώ για μια απάντηση
Καληνύχτα Joss! 🙋
Αυτή είναι η περίπτωση πολλών παικτών τώρα.
Όσον αφορά τις βιτρίνες Tombolas, αυτό συνέβη αρκετές φορές τους τελευταίους μήνες και το πρόβλημα επιλύθηκε γρήγορα. Όσον αφορά τα δώρα που κερδίσατε, η Εξυπηρέτηση Πελατών έχει το πλήρες ιστορικό και την πρόσβαση στο λογαριασμό σας. Αυτό είναι μόνο ένα πρόβλημα εμφάνισης αλλά μπορείτε να στείλετε ένα αίτημα. Μπορούν να σας καθησυχάσουν. Τα δώρα σας θα αποσταλούν γρήγορα.
Γεια σας το πρόβλημα δεν έχω πλέον πρόσβαση στα δώρα μου και δεν έχω ανακτήσει τα σημεία που τέθηκαν σε παρτίδες ή δεν είχα έλθει ευχαριστώ για μια απάντηση