Ο παίκτης Cashcube12 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 19/10 17:03 στο ZooValley Forum: ΔΗΛΩΣΗ ΔΩΡΟΥ: ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ; . Απαντήστε στον ZooValley και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες - σελίδα 3

Scratch Road Trip
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:2000 / 2000
κερδίζω 2 000,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε King of Bubble Soccer
King of Bubble Foot
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε την Zombie Academy
Παιχνίδι Zombie Academy Booty
κερδίζω έναν υπολογιστή Hp 15.6" Fhd Silver
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Master of Knives
Πλοίαρχος μαχαιριών
Γίνετε ο Νίντζα Μάστερ των Μαχαιριών!
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε την Bee Lucky
Παιχνίδι Bee Lucky ριπής
κερδίζω μια κονσόλα παιχνιδιών Rg35Xx
ανακαλύπτουν

Θέμα:  ΔΗΛΩΣΗ ΔΩΡΟΥ: ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ;
Cashcube12
11 
20/10/2010 10:31:52

Ναι, επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά ακόμα δεν έχω απαντήσει και η παρτίδα μου είναι ακόμα σε απροσδιόριστη κατάσταση 😕

Για μια φορά κέρδισα κάτι 🙁

cricri04
329 
20/10/2010 10:29:24

Εάν αυτό το καθεστώς επιμένει, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών ούτως ή άλλως, θα σας δώσουν μια ακριβή απάντηση!!!

Cashcube12
11 
20/10/2010 09:37:04

Εντάξει ευχαριστώ !

Οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχώ, όλα είναι ξεκάθαρα από την πλευρά μου είτε είναι οι Συντελεστές είτε οι πληροφορίες μου 😉

cricri04
329 
20/10/2010 00:55:31

Για οποιοδήποτε προσωπικό πρόβλημα, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών. Θα σου απαντήσουν γρήγορα και θα ξέρουν τι λένε, σε αντίθεση με εμάς.

Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι υπάρχουν έλεγχοι που πραγματοποιούνται για νέους παίκτες για να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχουν ανωμαλίες στον λογαριασμό σας (πληροφορίες, Συντελεστές κ.λπ.) όταν ο λογαριασμός σας επικυρωθεί, οι παρτίδες σας θα επικυρωθούν πολύ πιο γρήγορα 😉

Cashcube12
11 
19/10/2010 19:57:08

Το βρίσκω περίεργο, μήπως είναι τεχνικό πρόβλημα;

Σκεφτόμουν να επαναφορτώσω ξανά αλλά, θα περιμένω την επικύρωση γιατί έχω τη χαρά να κερδίσω ένα μέτριο έπαθλο και μετά από τρεις μέρες να πάω σε μια απροσδιόριστη κατάσταση...🙁

Ευχαριστώ τον MadWin εκ των προτέρων για την επίλυση αυτού του προβλήματος, αλλά από την άλλη πλευρά, οι διαχειριστές πρέπει να έχουν πολλή δουλειά, ώστε για να διαχειριστούν όλες τις παραγγελίες μας μπορεί να βάζουν αυτήν την κατάσταση στο μεταξύ;

Ευχαριστώ επίσης όσους έχουν το ίδιο πρόβλημα να έρθουν να δημοσιεύσουν εδώ και τους υπόλοιπους αν είχατε αυτό το πρόβλημα μετά από πόσο καιρό λύθηκε;

Τις καλύτερες ευχές.

sofetjp
19/10/2010 18:54:09

Έχω επίσης μια "απροσδιόριστη" παρτίδα (από το τόμπολα) για 15 μέρες και έκανα μια ερώτηση στην εξυπηρέτηση πελατών για να μάθω το νόημα
συνεχίζεται



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα