Καταλαβαίνω, αλλά είναι αυστηρά αδύνατο για μένα να δημοσιεύσω εδώ μηνύματα προσωπικού χαρακτήρα ... το φόρουμ δεν αποτελεί παράρτημα της Εξυπηρέτησης Πελατών! Θυμάμαι επίσης ότι δεν έχω άμεση πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, οπότε δεν μπορώ να σας βοηθήσω!
Με λίγη υπομονή, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα σας απαντήσει!
θα ήθελα να είχα pk να μπλοκάρει τα μηνύματα αξιώσεων μου, καθώς δεν έχω καμία απάντηση εξυπηρέτησης πελατών είναι φυσιολογικό να προσπαθώ να μάθω τι συμβαίνει.