Ο παίκτης YOJIMBO14 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 23/04 19:59 στο ZooValley Forum: Δεν χορηγήθηκαν πόντοι χορηγίας. . Απαντήστε στον ZooValley και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
bouard85 έγραψε: ναι είναι αληθινό ο νονός μου εκείνη την ημέρα δεν έχει λάβει τίποτα, αλλά είμαι τόσο βαρεθεί με την ισχυριζόμενη ότι τελικά να εγκαταλείψει, ούτως ή άλλως μόλις συσσωρεύονται τα σημεία για να πάρει ένα μικρό δώρο και να τελειώσει, εγώ έχουν ήδη ακυρώσει το QuoVerbis , το χωριό cado και το MadWin θα ακολουθήσουν επειδή τα σημεία μετατροπής είναι τόσο χαμηλά = μηδέν, ίσως θα επιστρέψω επειδή κάποια παιχνίδια είναι ευχάριστα Σας ευχαριστώ, εν πάση περιπτώσει, για τη λήψη του προβλήματος να μου απαντήσετε. Αυτό είναι πολύ ωραίο. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μου λέει ότι είμαι υπομονετικός και ότι το αίτημά μου θα υποβληθεί σε επεξεργασία ... Ωστόσο, θεωρώ ότι οι χρόνοι απόκρισης υπερβαίνουν κατά πολύ τις 72 ώρες. Παρά τη σημαντική μου επένδυση, είμαι κοντά στην επιταγή των 100 €. Το σημείο κέρδος σύστημα θα πρέπει να αναθεωρηθεί νομίζω ειδικά για τα παιχνίδια πίστωσης. Είναι κρίμα γιατί τα παιχνίδια του site είναι ελκυστικά ... Ελπίζω να επιστρέψετε ούτως ή άλλως. Παιχνιδιάρικα.
ναι είναι αληθινό ο νονός μου εκείνη την ημέρα δεν έχει λάβει τίποτα, αλλά είμαι τόσο βαρεθεί με την ισχυριζόμενη ότι τελικά να εγκαταλείψει, ούτως ή άλλως μόλις συσσωρεύονται τα σημεία για να πάρει ένα μικρό δώρο και να τελειώσει, εγώ έχουν ήδη ακυρώσει το QuoVerbis , το χωριό cado και το MadWin θα ακολουθήσουν επειδή τα σημεία μετατροπής είναι τόσο χαμηλά = μηδέν, ίσως θα επιστρέψω επειδή κάποια παιχνίδια είναι ευχάριστα
Σήμερα το πρωί, δεν πήρα τα σημεία της χορηγίας μου, ενώ οι θεοί μου πιστοποιούν ότι έχω παίξει (απόδειξη με την υποστήριξη με την ιστορία τους). Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι στην περίπτωσή μου και αν αυτό είναι κοινό. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.