Ο παίκτης svboubou2 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 13/02 23:17 στο ZooValley Forum: Δωρεάν παιχνίδι μπόνους στο Arabesque . Απαντήστε στον ZooValley και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
Υπάρχει όλο και πιο συχνά ένα ενοχλητικό σφάλμα στο παιχνίδι Arabesque σε δωρεάν έκδοση. Το παιχνίδι μπόνους μετά τη διαμόρφωση μιας λέξης με τα μπόνους δεν εμφανίζεται. Επομένως, είναι αδύνατο να συνεχίσετε να παίζετε επειδή το μήνυμα λάθους "Sorry ... You have a Game Bonus σε εξέλιξη, συμπληρώστε το πριν μπορέσετε να παίξετε ξανά!" εμφανίζεται όταν προσπαθείτε να κάνετε κλικ σε ένα νέο πλαίσιο. Μπορείτε να διορθώσετε αυτό;
Σας ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές σας) Απόψε προσπάθησα να συνθέσω μια λέξη αλλά δεν έβλεπα κανένα παιχνίδι μπόνους! Θα ακολουθήσω τις ενδείξεις σας αύριο και λειτούργησε πριν ... Καλησπέρα :)
Γεια σας Lililelfe, Νομίζω ότι βρήκα μια αρχή λύσης με το firefox. Στα αριστερά της γραμμής όπου είναι γραμμένη η διεύθυνση του ιστότοπου, υπάρχουν μικρές πινακίδες που μοιάζουν με κύκλους με εσωτερική θυρίδα i ... κάνοντας κλικ στο κούμπωμα, για παράδειγμα, τοποθετούμε προστασία παρακολούθηση και δικαιώματα για το άνοιγμα αναδυόμενων παραθύρων. Με την αποπροστασία του εαυτού μου πήρα τελικά πρόσβαση σε αυτό το περίφημο παιχνίδι μπόνους. Ήταν η περίπτωση χθες, θα δω σήμερα. Καλή μέρα σε σας και να μου πείτε αν πέτυχε!
Καλό βράδυ. Είμαι στην ίδια μαγειρείο. Και διαρκεί για μήνες! Προειδοποίησα την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μου είπαν ότι ήταν ασφαλώς θέμα καθαρισμού του υπολογιστή. Μετά το ξέπλυμα κάτω από όλα ραμμένα το PC μου, τίποτα δεν έχει αλλάξει.Ακόμη και η άδεια του υπολογιστή του γιου μου δεν ήταν σε θέση να κάνει τίποτα για να διορθώσει αυτό το bug.Conclusion: Δεν προέρχεται από τον υπολογιστή μου ...
Είμαι στην ίδια περίπτωση και δεδομένου ότι η εγγραφή μου είναι πολύ πρόσφατη. Δεν μπόρεσα ακόμα να παίξω πλήρως δεδομένου ότι κάθε φορά μπλοκαριστώ λόγω ενός παιχνιδιού μπόνους που δεν εμφανίζεται.
Σας συμβουλεύω να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών σχετικά με αυτό το πρόβλημα, ώστε να μπορούν να σας βοηθήσουν να το λύσετε και να συνεχίσετε να παίζετε το Arabesque .