Ο παίκτης malise δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 24/11 13:29 στο ZooValley Forum: επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών ... . Απαντήστε στον ZooValley και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες - σελίδα 2

Καλό εισιτήριο Scratch Adventure
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:4325 / 5000
κερδίζω 1 000,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε την Zombie Academy
Παιχνίδι Zombie Academy Booty
κερδίζω έναν υπολογιστή Hp 15.6" Fhd Silver
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε King of Bubble Soccer
King of Bubble Foot
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Virtual Spacewar
Εικονικό Spacewar
Ο Gary διασκεδάζει σε αυτό το παιχνίδι λούνα παρκ ZooValley !
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε King of Bubble Soccer
King of Bubble Foot
ανακαλύπτουν

Θέμα:  επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών ...
sunred
116 
08/02/2011 16:32:51

Γεια σας,
Ημέρες, εβδομάδες στο Firefox, στη συνέχεια το bugg. ας πάμε καλά! οι δοκιμές στο διαδίκτυο διερευνούν, για περισσότερα από ό, τι prob. εκτός από το BUGG λόγω του ίδιου του ιστότοπου!
ίσως μια δοκιμή απαιτείται;
Καλησπέρα.

mélina78
04/02/2011 20:44:38

Γεια σας,

Έχουν περάσει 3 εβδομάδες από τότε που δεν μπορώ να συνδεθώ με το MadWin και η εξυπηρέτηση πελατών δεν μου δίνει καμία εξήγηση

Αρχίζει να με κουράζει το πρόβλημά τους, ειδικά καθώς περίμενα να επικυρώσουν το κέρδος ενός plancha και δεν έχω ακόμα (α):


Καλησπέρα,

Όπως η τύχη θα είχε, πήρα ακριβώς μια απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών !!

Το αίτημά σας έχει προωθηθεί μόνο στους διαχειριστές ιστότοπων, οι οποίοι μπορούν να επεξεργαστούν το αίτημά σας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

την ομάδα MadWin


Έτσι, αγαπητοί webmasters, γιατί να μπλοκάρει το λογαριασμό μου; Έχετε κάποιο πρόβλημα με μένα; 😲 αυτό το πρόβλημα είναι επαναλαμβανόμενο, είναι αρκετές φορές ότι δεν μπορώ να εντοπίσω τον εαυτό μου στο MadWin (συνήθως ορίζεται 2-3 ημέρες μετά) 🙁n):

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας (και ειδικά για να επαναφέρετε τη σύνδεσή μου ή για να μου πείτε γιατί το μπλοκάρετε !!!).

mélina78
04/02/2011 12:27:01

Γεια σας,

Έχουν περάσει 3 εβδομάδες από τότε που δεν μπορώ να συνδεθώ με το MadWin και η εξυπηρέτηση πελατών δεν μου δίνει καμία εξήγηση

Αρχίζει να με κουράζει το πρόβλημά τους, ειδικά καθώς περίμενα να επικυρώσουν το κέρδος ενός plancha και δεν έχω ακόμα (α):

kermit1982
31/01/2011 22:40:36

Καλησπέρα όλους

Έστειλα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της MadWin . Δυστυχώς, δεν έχω ακόμη νέα από αυτά και όλα τα τρελά σημεία που κέρδισα δεν έχουν ακόμη πιστωθεί στον λογαριασμό μου μετά το μήνυμα "έλαβε χώρα σφάλμα ...".

Πόσο καιρό χρειάζεται η εξυπηρέτηση πελατών για να ανταποκριθεί στο πρόβλημά μας;

Θα έπρεπε και πάλι να τους στείλω ένα ηλεκτρονικό μήνυμα;

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

reveuse26
11 
05/01/2011 12:07:06

δεν υπάρχει κουτί εξυπηρέτησης πελατών που αντιστοιχεί στο αίτημά μου, γι 'αυτό θα σας πω για το πρόβλημα μου εδώ

Είχα 1,999,000 έτσι συνεχίζοντας να παίζω θα έφτασα τα 2.000.000 για να τα δω, αλλά τα 2 δεν εμφανίστηκαν ποτέ και ξεκινώ πάλι με το 1 μπορείτε να κάνετε κάτι.

σας ευχαριστώ

raphi62200
392 
09/12/2010 18:52:25

😕😕Για να παίξω το Fast Tartine, στο τέλος του παιχνιδιού κατά την στιγμή που δηλώνεται ο αριθμός των βαθμών που έχουν ληφθεί, έχω το δικαίωμα:
"ERROR # 29 έχει σημειωθεί - ERROR INTENSE ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ".
Σας ευχαριστούμε που δείτε το πρόβλημα, δεν είναι η πρώτη φορά.
Laudanray


Καλησπέρα Laudanray! 🙋

Επικοινωνήσατε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών;

laudanray
08/12/2010 17:57:26

😕😕Για να παίξω το Fast Tartine, στο τέλος του παιχνιδιού κατά την στιγμή που δηλώνεται ο αριθμός των βαθμών που έχουν ληφθεί, έχω το δικαίωμα:
"ERROR # 29 έχει σημειωθεί - ERROR INTENSE ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ".
Σας ευχαριστούμε που δείτε το πρόβλημα, δεν είναι η πρώτη φορά.
Laudanray



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα